Cerita Nurma
FollowDashboard
Kursus PRS 2011....
Wednesday, April 13, 2011 ? 0 Ultraman ?

Assalamualaikum ai korang semua tengah buat apa tu ye.....ok2 hari ni aku nk masukkan gambar lagi iaitu gambar masa kursus PRS 2011 iaitu 2.4.2011-3.4.2011 bertempat di A.U.K.....korang nk tau apa nama tempat tu emmmmm secret la ye...ok2 aku pon dh tak sabar nk masukkan gambar apa sebenarnye...jom layan........!!!!!!!........

KURSUS PRS 2011....THE BEST
Aku ingat kan aku dapat tag peserta rupenye dapat tag FASILITATOR so terima je la
FASI kumpulan 7


\
Abu tengah mencari lagu untuk malam kebudayaan

Dayah

Mathu

mereka tengah berbincang mengenai SKETSA2 lakonan

hehe

huhu

kesian nad

kami 4sekwan


sedang melihat apa entah


tengok ape ntah

senam


KAU DAN AKU

khairul

sesi karoke

comel cat ni

sesi menutup mata


BZ

TERHARU

tak terkata

happy bufday to you

sapa la amik ni

aik2 jgn bukak ye adk

smart kot

slot syang si buta

dia hanya mengarah









































                                        
                               SEPANJANG KURSUS NI BEST SANGAT2 COZ DIAORANG NI SPORTING2                              
                                                                             SEMUANYA TU YANG BEST...

Labels:



Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post