Cerita Nurma
FollowDashboard
HAKU PUNYA SUKE..............HAPPY BEBENO AKU HARI NI..!!!!!
Sunday, January 30, 2011 ? 0 Ultraman ?
Assalamualaikum..hai semua hari ni kita bercerita tentang artis ye...........huhuhuhuhu moh2 dengar cerita aku........hahahahahaha.....harap semua coment2...

 Ada sorang artis aku ta paham la dia ni jenis apa........suami orang pon dia nak rampas tah ape2...,..
Baru2 ni ada keluar paper yang jejai membuat keputusan putus dengan fasha....emm ape lagi haku punye suke la.....tapi yang aku tak pahamnye fasha tetap tak nak mengaku yang dia putus ngn jejai......kemudian pada hari sabtu 29.1.2011 masuk metro semua gambar2 nora n family jejai bercuti ke jepun lagi la dia bengang......takkan la nora tak boleh langsung keluar dengan family jejai......tu aku kata si FASHA ni tak lurus bendul hahahahahaha...............hari ni masuk paper dia nak cemburu2 pasal nora pergi jepun dengan family jejai pehal lantak la itu family nora jugak bukannya family KO.......aku rasa la kan si FASHA ni bengang kot sebab dia nak ikut si jejai tu pergi JEPUN tapi x dapt....tu sebab dia asyik nak menang je.....

PENGAJARAN::: LAIN KALI JANGAN MERAMPAS HAK ORANG LAIN......
                             RAMAI LAGI LELAKI2 YANG HENSEM DI LUAR SANA....

KUMBANG BUKAN SEEKOR TAPI BANYAK........
BUNGA BUKAN SEKUNTUM TAPI BERKUNTUM2....

Labels:



Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post